Naujienos
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 5532
Rinkoje pasirodę elektroniniai (SSD) diskiniai kaupikliai vartotojams žada žymiai geresnę duomenų perdavimo spartą, absoliučiai tylų darbą ir didesnį atsparumą mechaniniam poveikiui. Tačiau „Flash“ arba kitaip EEPROM atmintinės pagrindu veikiantys kaupikliai nėra idealūs ir turi savų trūkumų.
Vienas jų - atmintinės dėvėjimasis, daug kartų perrašant duomenis. Priklausomai nuo EEPROM atmintinės ląstelių gamybos technologijos, kiekviena ląstelė gali išgyventi nuo 1000 iki keleto milijonų perrašymo operacijų. Siekiant išvengti greito atmintinės susidėvėjimo, kaupiklių gamintojai imasi gudrių rašymo optimizavimo algoritmų, neleidžiančių daug kartų rašyti į tą pačių ląstelę ir tolygiai paskirstančių rašymo operacijas po visą atmintinę. Tokių priemonių poreikis tapo akivaizdus, masiškai "išmirus" keletui garsių gamintojų diskų partijų, kuriose šie algoritmai neveikė, kaip priklauso.
Tad natūralu, jog ne vienam kompiuterių vartotojui kilo klausimas, kiek gi realiai gali veikti SSD diskai, kol pradės reikštis duomenų ląstelių nusidėvėjimas ir pasipils duomenų klaidos. „TechReport“ specialistai nepatingėjo ir nuo 2013 metų bando 6 250-320GB talpos diskinius kaupiklius, nuolat rašydami ir trindami šimtus GB duomenų. Rezultatai turėtų nuraminti paprastus namų vartotojus, tačiau intensyviai rašantys dešimtis ar šimtus GB užimančius duomenų failus turėtų rimtai apsvarstyti ar SSD jiems yra tinkamas pasirinkimas.
Read more: Kiek GB duomenų galima įrašyti į SSD kaupikli, kol jis suges?
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 4513
Nors iš pirmo žvilgsnio skaitmeninių duomenų laikmenos gali pasirodyti amžinos, tačiau iš tikrųjų taip nėra. Deja, visos laikmenos sensta ir duomenų signalo įrašas, kuris savaime yra analoginis, prastėja. Kai jis suprastėja tiek, kad iš analoginio signalo pasikeitimo (lygio, fazės, magnetinės orienacijos, skaidrumo - nelygu kokia laikmena) nebegalima nustatyti ar jis atitinka "1" ar "0" - turime "supuvusį" duomenų bitą ar jų seką. Tiesa nereikia jo painioti su kitu "pūvančių bitų" žargoniniu terminu, nusakančiu nemodifikuotos programinės įrangos darbo suprastėjimą bėgant laikui.
Tokio įvykio tikimybė yra menka, tačiau bėgant laikui ir dabartiniuose terabaitų talpos diskuose kaupiant daug duomenų ji vėl tampa visai reali. Kaip pasakoja vienas tinklaraštininkas, per 6 metus jis neteko 28 archyvinių failų, kurie buvo saugomi HFS+ failų sistemoje. Prie nuotraukų archyvo sugadinimo prisidėjo ir pasenusi HFS+ failų sistema, tačiau iš esmės ši problema yra aktuali visoms failų sistemoms, nepriklausomai nuo jų tobulumo lygio. Tiesiog sugedus duomenų laikmenos įrašui, vienos failų sistemos yra labiau atsparios ir kompiuteris gebės aptikti klaidas ar tam tikrais atvejais netgi jas ištaisyti, o kitos tiesiog pateiks sugadintus duomenis, be menkiausios užuominos, jog kažkas nutiko.
Read more: Ilgai užsigulėję, duomenys gali "supūti" nebeatstatomai
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 5875
Prieš trejetą metų rašiau apie tai, jog „Sony“ vienašališkai pakeitė „PlayStation 3" žaidimų kompiuterio vartotojo sutartį (EULA) ir pateikdama kompiuterio atnaujinimą, leido sau šeimininkauti vartotojo kompiuteryje, keisti jo funkcionalumą ir taip toliau. Kompanija norėjo pabrėžti, jog vartotojas kompiuterį tik nuomojasi iš „Sony“, o ne įsigyja, kaip daiktą.
Taigi, pradėkite pratintis prie minties, jog ir automobilius greitu laiku nepirksime, o nuomosimės iš gamintojų. Ir gamintojas galės bet kada deaktyvuoti automobilį nuotoliniu būdu. Elektrinis „Renault Zoe“ automobilis, pirmasis DRM sistemų „paukštelis“, atskridęs ne į skaitmeninių pramogų ar kitą su kompiuteriais tiesiogiai susijusią rinką. Gamintojas gali ne tik stebėti tai, kaip vairuotojas vairuoja, bet ir išjungti elektromobilio bateriją.
Read more: „Renault“: manote, kad nusipirkote automobilį, klystate - tik Išsinuomojote!
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 4874
Negana to, „Motorola“ siūlo patiems vartotojams leisti pasirinkti, kokius modulius turi turėti telefonas. Kažkur girdėta, ar ne? Taip, būtent tokia beprotiška idėja prieš daugiau, nei 40 metų iš esmės pakeitė asmeninių kompiuterių pasaulį, kai keletas IBM inžinierių pasiūlė IBM PC platformą. Dabar tokias pačias erezijas skleidžia „Motorola“ kompanija, kurią, reikia pripažinti, paskutiniu metu beveik visiškai užgožė „Apple“ ir „Samsung“ rinkos karai.
Tiesa, pati idėja nėra nauja. Prieš keletą mėnesių teko skaityti apie „Phonebloks“ idėją, išsakytą Nyderlandų dizainerio ir sukėlusią nemažą šurmulį internete. Daugelis labai teigiamai atsiliepė apie modulinio mobiliojo telefono idėją, nes tai atvertų ne tik naujas galimybes vartotojams, bet ir drastiškai sumažintų elektroninių šiukšlių skaičių. Regis šia idėja susidom ėjo ir technologijų entuziastai, dirbantys „Google“ ir/arba „Motorola“.
Read more: „Motorola“ siūlo mobiliuosius telefonus gaminti moduliniu principu
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 5919
Didžiosios Britanijos teismas priėmė prieštaringą sprendimą, drausti skelbti mokslinio tyrimo duomenis, kuriame buvo nagrinėjamos šiuolaikinių automobilių saugos sistemos. Šį sykį bandymų neišlaikė po saugumo specialis tų padidinimo stiklu atsidūrusios VAG grupės „immobilizer“ saugos sistemos. Savo darbo rezultatus Britanijos ir Olandijos kompiuterinio saugumo specialistai ketino pristatyti „USENIX“ konferencijos pranešime „Dismantling Megamos Crypto: Wirelessly Lockpicking a Vehicle Immobilizer“.
„Volkswagen“ nusprendė kreiptis į teismą, po to, kai Birmingemo universiteto tyrinėtojas atsisakė pašalinti iš pranešimo konkrečius aptiktus saugos raktus. Britanijos teismas, jog laikinai šio dokumento skelbti negalima, mat tai gali sukelti didelį pavojų automobilių savininkams.
Read more: Britanijos teismas uždraudė pasakoti apie spragą automobilių saugos sistemose