Vis dažniau asmeniniai elektronikos gaminiai yra naudojami ne vien pagal tiesioginę paskirtį. Mobilieji telefonai, grotuvai, žaidimų bei nešiojamieji kompiuteriai ar kitokie elektroniniai niekniekiai tampa neatsiejama šių gaminių savininkų įvaizdžio dalimi, neretai net nustelbiančia įprastais įvaizdžio prekinius ženklus.
Neseniai „Microsoft“ atliktos apklausos duomenimis, maždaug 40 proc. iš maždaug 1000 apklaustųjų nurodė, jog elektronikos gaminiai, kuriuos jie nešiojasi kasdien, tapo dar svarbesniais, nei prieš penkerius metus. Kompanija įsitikinusi, jog ateityje asmeninė elektronika taps svarbesnė už drabužius ar kitus aksesuarus. Gatvėje galima pastebėti vis daugiau madingų žmonių su „iPhone“, PSP, „Apple“ kompiuteriais ir tai įtakoja žmonių nuomone apie stilių.
„Techradar“ puslapyje paviešintoje „Microsoft“ ataskaitoje nurodoma, jog šias išvadas grindžia vartotojiškos tendencijoos, liudijančios, kad per paskutinius penkerius metus išlaidos mobiliajai technikai išaugo 14 proc. Maždaug ketvirtis apklaustųjų nurodė perkantys naujus mobiliuosius įrenginius, vos tiik jie pasirodo rinkoje, neretai nejausdami tam realaus poreikio. Beveik 43 proc. apklaustųjų nurodėjog mieliau išleistų pinigus elektronikos gaminiams, nei drabužiams, o maždaug 60 proc. neslėpė paliekantys savo įrenginius matomoje vietoje tam, kad aksesuarus pamatyų jų draugai.
Prie šių tendencijų daug prisideda moteriška vartotojų rinkos dalis, nors kai kurie pastebi, jog tai taip pat salygoja ir tai, jog elektronikos rinka paprastai labiau domisi vyrai, kuriems, pavyzdžiui, avalynė sukelia nepalyginamai mažiau emocijų. Anot „InStyle“ redaktoriaus Pato McNulty, nėra abejonių, jog šiuolaikinės moterys labiau, nei bet kada atkreipia dėmesį į techninius aksesuarus, nuolat lydinčius jų kasdieninę buitį. Todėl pasak stiliaus žurnalo redaktoriaus, šiuolaikinė stilinga mergina jokiu būdu neapsieis vien garsių dizainerių rankinukais ar bateliais ir drasiai naudosis blizgančiais ir dailiais elektroniniais aksesuarais. Galimybė iš rankinuko ištraukti blizgantį „iPhone“ ar „LG Prada“, tampa neatsiejama šiuolaikinės moters dalis. Vyrai, reikia pastebėti, irgi nenusileidžia. Tiesa, nors blizgantys mobilieji šiame rate kotiruojami mažiau, tačiau pasipukuoti nauju „HiTech“ žaislu vyriškoje kompanijoje taip pat yra nesvetimas dalykas.