Internetas
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 5492
Pranešama, jog prieš keletą dienų buvo įsilaužta į populiarios internetinių svetainių komponentų bibliotekos "JQuery" svetainę ir joje buvo įkeltas kenkėjiškas programinis kodas. Tai ne pirmas, kartas, kai interneto svetainės nukenčia nuo įsilaužėlių, tačiau šis yra išskirtinis tuo, jog "JQuery" "JavaScript" funkcijų bilioteka yra labai plačiai naudojama daugelyje šiuolaikinių dinaminių interneto svetainių. Įsilaužėliai pakeitė svetainę taip, kad svetainės lankytojams, būtų įkeliamas RIG kenkėjiškų programų rinkinys.
Įsilaužėliai tam panaudojo iš anksto užregistruotą jquery-cdn.com domeną. Saugumo specialistai pataria visiems, maždaug rugsėjo 18 dieną lankiusiems jquery.com svetainę nuodugniai pasitikrinti savo kompiuterius ar net atkurti sistemą iš švaraus sistemos atvaizdo. Pasitelkus tokį kenkėjiškų programų rinkinį, kaip RIG, į sistemą galima įkelti šakninį kenkėją (rootkit), kurio pašalinimas gali būti labai problematiškas.
RIG kenkėjiškų programų rinkinys išnaudoja saugumo spragas pačiai naudojamose "Java", "Adobe Flash", "Inter net Explorer", "Silverlight" programose. Nors "Internet Explorer" ir "Silverlight" spragos turbūt yra pavojingos tik "Windows" vartotojams (na retas "Linux" ar "Mac OS" vartotojas naudoja IE ir "Silverlight"), tačiau "Java" ir "Flash" saugumo spragos yra aktualios visų populiarių sistemų vartotojams. Pasitelkę RIG, įsilaužėliai vėliau gali įkelti ir tikruosius kenkėjus, kurie platins el. pašto šiukšles, vogs vartotojų duomenis (įskaitant ir bankinius) ar tiesiog kels dalyvaus masinėse kompiuterių darbo trikdymo ir/arba įsilaužimo atakose.
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 6492
Kad ir kaip tai skambėtų nepriimtinai LATGAA, LANVA, MPAA, RIAA ir kitoms "AA" organizacijoms, tačiau vis daugiau autorių rimtai ima svarstyti apie naujus pramogų verslo modelius. Ir panašu, jog juose vis mažiau vietos lieka anksčiau minėtoms AA organizacijoms. Puikiu pokyčių patvirtinimu gali būti „The Pirate Bay“ keitimosi failais „torrent“ sistemos portalo pasiūlytos reklaminės akcijos sėkmė. „The Promo Bay“ projektas siūlo nemokamą reklamą pirmajame savo portalo puslapyje visiems autoriams. Jiems tereikia sukurti reklaminę užsklandą, įkelti nuorodą į puslapį apie save, kur jie gali siūlyti savo kūrinius bei nurodyti iki trijų šalių, kurių internautams jie norėtų pateikti savo kūrinius.
Viskas - žinia apie autorių greičiausiai paklius į vieną lankomiausių interneto portalų. Greičiausiai, nes „The Pirate Bay“ pasilieka sau teisę pasirinkti, ką reklamuoti. Garsieji piratai neketina platinti rasistinio, nešvankaus ir kitokio nevisiems priimtino turinio. Jie taip pat nepraleido progos eilinį kartą kandžiai įgelti pramogų pramonės gigantams, taisyklėse nurodydami, jog ponas Hetfieldas gali nustoti skambinti ir neprašyti pareklamuoti jo „Lulutalica“ projekto...
Read more: Piratai padeda autoriams?! Autoriai priima „Pirate Bay“ reklamą?! Tikrai taip!
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 4458
„Raudonojo kryžiaus“ komiteto nariai rūko stiprią žolę, pakaitomis užkąsdami grybukais ir užgerdami baltake. Kitaip niekaip negalima paaiškinti jų viešų pareiškimų, jog kompiuter iniai karo žaidimai galbūt pažeidžia tarptautinius humanitarinius įstatymus, reglamentuojančius karų eigą. Juk vien jau „Activision“ sukurtame daugelio žaidėjų internetiniame karo žaidime „Call of Duty: Black Ops“ šiemet galvas padėjo 62 mlrd. karių, iš kurių per 240 mln. buvo tiesiog nudurti artimoje kovoje. „Raudonojo kryžiaus“ atstovai pasijuto negalintys nepareikšti savo svarios nuomonės apie šias virtualias skerdynes.
Anot „Daily Mail“ straipsnio, komitetas paskelbė, jog organizacija aktyviai veikia visame pasaulyje, skleisdama humanitarinius įstatymus tarptautiniu mastu. Tačiau anot jų, yra per 600 mln. kompiuterinių žaidimų entuziastų, kurie gali virtualiai pažeisti karo įstatymus. Todėl jie visai rimtai svarsto siūlyti žaidimų kūrėjams į savo kūrinius įtraukti ir humanitarinius elementus, kaip papildomą žaidimo realizmo aspektą.
Ir tuomet kas? Mūšio nugalėtojas bus teisiamas virtualiajame Hagos teisme už genocidą? Ėėėė alio?! Gal gana jau svaigti? Taip, kai kurias silpnesnio proto asmenybes žaidimai tikrai veikia, kaip veikia knygos, filmai ir pan. Tačiau visiems kitiems tai tik žaidimas ir tiek. Gal jau gana virtualią aplinką versti realia, palikime ją virtualioje erdvėje, kur jai ir vieta. ;)
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 4535
Turbūt galima drąsiai teigti, jog Šveicarijos vyriausybėje dirba tik sveiko proto žmonės. Ar bent jau tokių dauguma. Tyrimai parodė, jog kas trečias Šveicarijos pilietis siunčiasi muziką ir filmus ir vyriausybė ėmė galvoti - ką daryti su šiuo visuomeniniu reiškiniu.
Ir išnagrinėjusi įvairių atliktų tyrimų rezultatus vyriausybė nusprendė ... nieko nedaryti. Vyriausybė tiesiog paskelbė, jog asmeninėms reikmėms siųstis fil mus ir muziką yra visiškai teisėta ir legalu. Ir pramogų pramonė neturi jokių pagrįstų priežasčių inkšti, jog internetas juos žlugdo, kaip ji tai jau daro paskutinius 100 metų.
Read more: Šveicarijoje nugalėjo sveikas protas - siųstis muziką ir filmus yra teisėta
- Informacija
- Parašė Elvinas
- Tėvinė kategorija: Naujienos
- Skaitytojų: 4288
Regis, jog interneto eroje teiginiai „klientas visuomet teisus“, „pirkėjas yra Dievas“ nuseno ir neteko savo aktualumo. Šiuolaikiniai prekybininkai savo vartotojus laiko riboto mastymo galimybių asmenimis. Nors ką čia vynioti į šūdą į vatą - laiko debilais, iš kurių tiesiog reikia pasiimti pinigus.
Būtent tokias mintis kelia štai tokia reklaminė akcija, kuri akivaizdžiai teigia pirkėjui: esi idiotas ir savarankiškai negali išsirinkti prekės, taigi nurodyk kiek turi pinigų ir mes tau pasakysime, ko tau reikia. Pamatęs šią reklaminę užsklandą, išsyk prisiminiau didįjį kombinatorių Ostapą Benderį, kuris Kisai teigė:
- Kisa, kam tau pini gai? Tu vis viena fantazijos neturi..
Nežinau, kaip jums, tačiau man kažkaip kuo toliau, tuo labiau darosi panašu, kad visas kompiuterijos pasaulis yra bukinamas, tuo pačiu raginant vartotojus kuo mažiau galvoti patiems. O paskui tokie vartotojai yra apturimi taip, kaip paslaugų tiekėjui atrodo geriau.