Regis, jog interneto eroje teiginiai „klientas visuomet teisus“, „pirkėjas yra Dievas“ nuseno ir neteko savo aktualumo. Šiuolaikiniai prekybininkai savo vartotojus laiko riboto mastymo galimybių asmenimis. Nors ką čia vynioti į šūdą į vatą - laiko debilais, iš kurių tiesiog reikia pasiimti pinigus.
Būtent tokias mintis kelia štai tokia reklaminė akcija, kuri akivaizdžiai teigia pirkėjui: esi idiotas ir savarankiškai negali išsirinkti prekės, taigi nurodyk kiek turi pinigų ir mes tau pasakysime, ko tau reikia. Pamatęs šią reklaminę užsklandą, išsyk prisiminiau didįjį kombinatorių Ostapą Benderį, kuris Kisai teigė:
- Kisa, kam tau pini gai? Tu vis viena fantazijos neturi..
Nežinau, kaip jums, tačiau man kažkaip kuo toliau, tuo labiau darosi panašu, kad visas kompiuterijos pasaulis yra bukinamas, tuo pačiu raginant vartotojus kuo mažiau galvoti patiems. O paskui tokie vartotojai yra apturimi taip, kaip paslaugų tiekėjui atrodo geriau.