Kad ir kaip tai skambėtų nepriimtinai LATGAA, LANVA, MPAA, RIAA ir kitoms "AA" organizacijoms, tačiau vis daugiau autorių rimtai ima svarstyti apie naujus pramogų verslo modelius. Ir panašu, jog juose vis mažiau vietos lieka anksčiau minėtoms AA organizacijoms. Puikiu pokyčių patvirtinimu gali būti „The Pirate Bay“ keitimosi failais „torrent“ sistemos portalo pasiūlytos reklaminės akcijos sėkmė. „The Promo Bay“ projektas siūlo nemokamą reklamą pirmajame savo portalo puslapyje visiems autoriams. Jiems tereikia sukurti reklaminę užsklandą, įkelti nuorodą į puslapį apie save, kur jie gali siūlyti savo kūrinius bei nurodyti iki trijų šalių, kurių internautams jie norėtų pateikti savo kūrinius.
Viskas - žinia apie autorių greičiausiai paklius į vieną lankomiausių interneto portalų. Greičiausiai, nes „The Pirate Bay“ pasilieka sau teisę pasirinkti, ką reklamuoti. Garsieji piratai neketina platinti rasistinio, nešvankaus ir kitokio nevisiems priimtino turinio. Jie taip pat nepraleido progos eilinį kartą kandžiai įgelti pramogų pramonės gigantams, taisyklėse nurodydami, jog ponas Hetfieldas gali nustoti skambinti ir neprašyti pareklamuoti jo „Lulutalica“ projekto...
Nebeprisimenantiems istorijos: praėjusio amžiaus paskutiniame dešimtmetyje „Metallica“ buvo viena iš aršiausių kovotojų prieš tuo metu susikūrusią „Napster“ keitimosi muzika sistemą. Tačiau šiuolaikiniai autoriai regis jau ėmė galvoti priešingai. Kaip skelbia “International Business Times“ naujiena, per keletą dienų nuo akcijos paskelbimo, ja pasinaudoti sutiko per 5000 autorių. Pasak pačių „The Pirate Bay“ atstovų, jie siekia jog geras turinys neliktų nepastebėtas, o rinkoje būtų pasirinkimo gausa. Anot jų, patekdami į 60 lankomiausių interneto puslapių sąrašą, jie kaip ir turėtų kuo nors padėti visuomenei, o ne vien tik rodyti reklamas ir asmeninį turinį.
Žinoma , MPAA ir RIAA bei kitos autorių teisių gynimo organizacijos tikrai nesutinka, jog „The Pirate Bay“ gali atnešti naudos. Anot jų svetainė, dėl kurios jie patiria milijoninius nuostolius, gali pramonei padėti tik vienu būdu - užsidarydama. Su tokiais nuostolių skaičiavimais nesutinka ne tik ekonomistai ar kiti ekspertai, tačiau ir internautai, kandžiai pasiūlę kompensuoti nukopijuotų kūrinių padarytus nuostolius pinigų kopijomis. Juk jei muzikos kopija vertinga tiek pat, kaip ir originalas, tai tas pats turi galioti ir pinigams.
Beje, „Microsoft“ kompanija ėmė blokuoti nuorodas į „Pirate Bay“ puslapius savo greitųjų žinučių „Messenger“ programoje. Žinant, kad „Microsoft“ įsigijo ir „Skype“ - klausimas kaip ilgai truks, kol kompanija neims teigti, jog dėl neva kenkėjiško turinio „Skype“ žinučių turinys taip pat bus imtas filtruoti.