Nėra nieko keista, kad savo programose „Microsoft“ stengiasi reklamuoti savo pačios teikiamas paslaugas. Tai nėra nei keista, nei kažkas nepriimtino. Tačiau nepriimtina yra tai, kaip kompanija reklamuoja savo gaminius. Kompanija ne kartą buvo sučiupta vienaip ar kitaip bandanti pasinaudoti savo padėtimi ar paprasčiausiai brukdama savo savo gaminius vartotojams.
Iš bendradarbio jau buvo atsiuntęs „Bing“ ir „Google“ paieškos sistemų paieškos patikslinimo siūlymų skirtumus. Nauja pradėta reklaminė kampanija taip pat remiasi sau naudingų ir konkurentams nenaudingų faktų išrinkimu paieškos sistemoje ir pateikiant juos, kaip savo argumentų pagrindą. Tačiau tai nėra vieninteliai kompanijos bandymai.
„Cnet“ naujienų portalo tinklaraščių autorius pastebi, kad „Microsoft“ vėl imasi slapčia įbrukti savo gaminius kitų savo gaminių vartotojams. „Windows Vista“ paieškos komponentasbuvo sučiuptas bandant pakeisti įprastinę „Firefox“ paieškos tarnybą į naująją „Microsoft“ sukurtą „Bing“ paieškos sistemą. Ir kaip pastebi kiti internautai, tai nėra pirmas kartas, kai kompanija imasi panašių veiksmų.Kuo šis atvejis yra ypatingas? Ogi tuo, kad visai neseniai „Microsoft“ viešai pasidžiaugė sparčiu savo „Bing“ paieškos sistemos populiarumo augimu ir pareiškė investuosianti į ją dar daugiau pinigų. Taigi, galima spėti, kad tokie lendantys faktai apie bandymus slapta pakeisti įprastinę paieškos sistemą gali būti labai susiję su tuo sparčiu populiarėjimo augimu. Juk didžioji dalis „Windows“ vartotojų nėra kompiuterių specialistai ir dažnai aklai naudojasi tuo, ką jiems pateikia operacinė sistema.