Paieška internete yra didelis verslas. „Google“ metinė apyvarta skaičiuojama milijardais JAV dolerių ir daugiau, nei 90 proc. šios sumos sudaro pajamos iš paieškos internete padalinio. Tačiau paieška internete leidžia pasipelnyti ir kitaip. Ypač, kai yra paieškos užklausos yra susijusios su kompanijai aktualiais kitais gaminiais. Dar daugiau, dabartinės paieškos sistemos tampa aktyviomis patarėjomis, internautui siūlančiomis, kompanijos nuomone, tinkamas užklausas, kurios padėtų ieškoti tikslesnės informacijos apie dominantį klausimą.

Kolega atsiuntė labai akivaizdų šių pasiūlymų skirtumą. Štai, ką siūlo „Google“ paieškos sistema, ketinančiam ko nors ieškoti apie „Linux“:

Google sufleruoja Linux

 O štai, kaip įsivaizduoja paieškos apie „Linux“ patikslinimą naujoji „Microsoft“ paieškos sistema Bing:

Bing sugleruoja apie Linux

 Reikia pastebėti, tokie labai nešališki ir labai patikslinantys paiešką pasiūlymai. Po tokių pavyzdžių tikrai imsiu labiau pasitikėti „Microsoft“ paieška. Matyt ne veltui ji užima net 8 proc. rinkos, kai „Google“ atitenka vos daugiau, nei 60 proc., o „Yahoo“ - kuklūs 20 proc. Wink