Baigėsi jau antras mėnuo, kaip važinėju su įkraunamu hibridu. Įspūdžiai vis dar labai neblogi. Tiesa, atšalus orams, variklis ėmė užsivedinėti gerokai dažniau, nei norėtųsi, tačiau paskaičiavus papildomas išlaidas benzinui, kol kas abejoju ar ver ta investuoti maždaug 230€ į sistemos apgaviką, kuris priverstų 2015 metų Outlander važiuoti tik elektros režimu. Su tokia mėnesio rida - atsipirkimo laikas bus gan ilgas. Bet dar reikės apsvarstyti ir kitus EV Box teikiamus privalumus.
Taigi pasitelkęs išmanųjį elektros kištuką ir padaręs prieigą Kinijos šnipams prie savo tinklo, dabar galiu tiksliau susiskaičiuoti elektros išlaidas. Patogumo, tiesa, nedaug, nes programa buka - nėra mėnesinės sumos, elektros sąnaudų skaitiklis nuolat didėja. Galima tik matyti dienos sąnaudas, bet ir tai tik tuomet, kai pirštu baksteli į tos dienos stulpelį. Taigi lapkričio mėnesio sąnaudų skaičiavimui reikėjo baksnoti 30 kartų, kad pasižiūrėti, kiek sunaudojau elektros, PHEV įkrovimui.
Rezultatas toks. Nuvažiuotas atstumas: 826km, elektros sąnaudos: 171,65 KWh, išnaudota kuro: 35,13l. Kilometro išlaidos - elektros: 2.53 ct/km, benzino: 4.25 ct/km. Galutinis rezultatas: 6.78 ct/km arba 6,78 €/100 km. Įvertinus tai, kad tai buvo grynai miesto ciklas - visai neblogai.