Pernai metais „Epic“ paviešino savą trimačių žaidimų variklį „Unreal“ ir visiems norintiems leido pasinaudoti savo intelektine nuosavybe. Tiesa, už komercinį naudojimą „Epic“ nori 5 proc. nuo pajamų, gautų už parduotą produktą. Šiemet „Epic“ ir visa visuomenė galėjo įsitikinti atvirojo kodo teikiama nauda.

Programinio kodo analizės „PVS -Studio“ sistemą kurianti kompanija nusprendė, jog vieša atvirojo kodo projektų programinio kodo analizė gali būti gera „PVS-Studio“ reklaminė kampanija. Patikrinusi viešai pateikiamus projektus, kompanija pateikdavo kodo analizės ataskaitas.

Išanalizavus „Unreal 4“ programinį kodą „PVS-Studio“ sistema, paaiškėjo, jog dideliame komerciniame projekte yra klaidų. Tai nėra netikėta, tačiau paprastai „PVS-Studio“ darbo rezultatai lieka už uždarų durų ir visuomenė apie klaidas komerciniuose projektuose nieko nesužino. Šį sykį viskas buvo kitaip. „Epic“ nusprendė, jog viešas bendradarbiavimas bus naudingas ne tik pačiai kompanijai, bet ir visie ms, susijusiems su žaidimų kūrimu, nes vieša klaidų analizė leis kitiems programuotojams jų nekartoti.

Dar daugiau, „Epic“ kompanija ne tik sutiko įsigyti „PVS-Studio“ sistemą, bet ir pasiūlė apmokėti už „Unreal“ variklio kodo patikrą, o taip pat pasiūlė naudoti šį projektą, kaip testinį, siekiant išvengti neteisingų pranešimų apie programinio kodo klaidas.