„Windows“ užduočių tvarkytuvas rodo, kad kompiuteryje yra keletas vienodų svchost.exe rinkmenų. Įjungus kompiuterį, jis trumpam „pakimba“, mat viena iš tų rinkmenų visiškai apkrauna procesorių. Vėliau viskas grįžta į savo vėžes. Ką patartumėte daryti? Taip galėjo nutikti dėl įvairių priežasčių. Pirmiausia įsitikinkite, kad jūsų naudojamos antivirusinės programos duomenų bazė yra atnaujinta, ir patikrinkite bent sisteminį disko skirsnį. Didelė svchost.exe proceso apkrova yra vienas Blaster kirmino požymių. Jei sistema neužteršta, msconfig (Start „ Run „ msconfig) programa išjunkite visas „Windows“ įkrovos metu įkeliamas programas (Startup kortelė) ir, perkrovę kompiuterį, stebėkite, ar problemą pavyko išspręsti. Jei ne, paeiliui bandykite išjungti sistemines „Windows“ tarnybas (Services kortelė msconfig programoje; jei iš naujo įkrovus „Windows“ niekas nesikeičia, pasirinktą tarnybą įjunkite ir bandykite išjungti kitą, tačiau ignoruokite tarnybas, kurių Essential stulpelyje nurodyta „Yes“ reikšmė). Jei ir tai nepadės, „Process Explorer“ programa (ją rasite http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html) nustatykite, kuri svchost.exe proceso dalis eikvoja daugiausia CPU išteklių (spragtelėkite proceso pavadinimą ir pasirinkite Threads). Pavykus nustatyti kaltininką, internete ieškokite informacijos apie tą rinkmeną (greičiausiai tai bus .dll tipo sisteminė rinkmena).