Anglijoje „Internet Explorer“ naršykle bandant atverti www.one.lt svetainę, naršyklės darbas nutrūksta ir ekrane atsiranda pranešimas: „Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. Error signature: AppName: iexplore.exe ModVer: 5.2.0.45264 AppVer: 6.0.2600.0 ModName: pkr.dll Offset: 00003486“ „Internet Explorer“ naršyklės darbas dažnai sutrinka dėl svetainės rodomų reklaminių „Flash“ animacijos skydelių. Bendrovei „Adobe“ atnaujinus „Flash“ versiją iki devintosios, kilo problemų: neteisingai pateikus reklaminio skydelio kodą, naršyklė negalėdavo atpažinti naujesnės „Flash“ versijos ir bandydavo atkurti animaciją senesniu (paprastai aštuntosios versijos) grotuvu. Dėl skirtingų versijų nieko atkurti nepavykdavo ir dėl grotuvo darbo sutrikimų naršyklė imdavo „streikuoti“. Problemą galima mėginti spręsti atvertus „Adobe“ puslapį (www.adobe.com), pele spragtelėjus „Get Adobe Flash Player“ mygtuką ir įdiegus naujausią „Flash“ grotuvo versiją. Tačiau jūsų atveju bėdų greičiausiai kelia kitas naršyklės įskiepis. Iš pranešimo apie klaidą aišku, kad sutriko „pkr.dll“ modulio darbas. Šis modulis – bendrovės „Radialpoint“ sukurto „Freedom Internet Security &Privacy“ (www.freedom.net) programų rinkinio dalis. Jo paskirtis – saugoti nuo sukčių tinklalapių ir blokuoti automatiškai atsiveriančius svetainės langus. Pamėginkite atnaujinti arba pašalinti šią „Radialpoint“ programinę įrangą. Ji galėjo būti įdiegta automatiškai, diegiant jūsų interneto paslaugų teikėjo programinę įrangą. „Radialpoint“ bendradarbiauja su interneto paslaugų teikėjais („Telus“, „Verizon“ ir kt.), kurie ir platina jos gaminius.